Tuesday, February 9, 2010

random facts and i wanna go to KLIA!




nak sehattt!!!

ni namanya, nak tulis mcm2 tp x de point.
biarkan saja jari ku menulis~


huhu. semalam aku agak mcm cacing kepanasan. napekah? memikirkan diri yg tak sehat lg pdhal dah nak msk hari ke-3. oh bosan! aku try peluhkan diri. lepas update blog sampai 5am semlm, aku x tdow. aku basuh kain, jemur kain, aku pasang meja kecil merah yg baru beli di ikea hari tu, aku sapu lantai bilik, aku pasang sticker dkt cermin toilet, hurm, apa lg tah, bnda2 ringan je. tp ends up aku rasa letih melampau. lama dah aku x demam cam gini ni. antibiotic tnggl 2 biji je T__T. so aku pun tdow kejap 1130am 1il 1230 pm. lunch~ pun sama je letih semcm dia.

owh ye. teramat sgt nak gi KLIA. maw hantar momoyo + hawa! mereka maw fly sudah. sob3. tp kul 4 dkt airport, 730pm dah boarding? gaaa~ sedang ku usahakan lg. kalau ada rezeki, adalah. pelik kan pagi2 buta mcm gini pon internet mcm siput...dah register streamyx pun pnya lah lmbt die org nak pasang! wahlaa. cam gane nak maju business. asyik pk nak kaut keuntungan je. but, what am i expecting? worlds nowdays it's all about the money. ish3...


btw. tiba2 menggatal nak bgtaw few facts, 2 b frank, it's about me.
1 - cpt rasa nak muntah ble tgk org lain muntah. and cpt nak muntah tgk tandas awam kotor.
2 - even tak tahan nak muntah tgk tandas awam kotor, dr sekolah rendah ada 1 habit pelik yg mama baru taw tahun lepas. iaitu mesti masuk each toilet room yg kotor, yg tak dipam, sambil ttp hidung, sy akan pamkan. ye. tak suka kotor2 tuh!
3 - taw x kalau bihun sy mesti makan berkuah, mee kuning mestilah bergoreng, cuma kuey teow je special, berkuah dan bergoreng telan semua.
4 - sukeee gi pantai!!! main air, pasir. tp suka mandi sg & air terjun! kalau mandi pantai tiba2 tuh mmg miracle yg sgt jrng berlaku.
5 - sy bkn jenis suka beli / pasang lilin2 nih dlm bilik. tp sejak semlm ye! itupun 1 lilin yg berjaya membuka hati selama hidup ni. tindra - ikea. smells like vanilla.
6 - perfectionist - in organizing things! bnda no 2 yg blh buat sy marahhh amat even bnda tu simple sgt. no 1, biasalah, timing. (tak mengenal siapa atau usia) haha.
7 - kalau tak makan licin tu, org yg dah kenal sy, akan pelik. hua3... tak kisah lah dgn siapa pun!
8 - burger / spaghetti / serunding - lg suka yg daging lembu. tp chicken chop ttp no 1~
9 - kalau sy diam, sy berfikir. sekecil - kecil bnda sampai sebesar - besar ciptaan. mcm2 lah!
10 - kalau sy marah. 2 bnda yg sy sedar kerap buat sy tersenyum + sejuk = kucing + kiddies.



oklah. sudahlah tuh! bnyk plak terkeluar. u, best of luck exam! thee. baru lepas azan subuh. jom solat! ;)) fine. aku dah solat, baru nak post. ;P





No comments:

Post a Comment