Friday, December 4, 2009

aku yang hilang.


aku rase. macam ramai yg perasan. aku lain. dah 2 minggu.
aku lost. utk sekalian kalinya. nape hari ni baru aku nak mengaku?
entah. sbb aku tak tahan sgt kot. lgpun blog aku. biarlah.
tak de tmpt lain aku blh jd sejujur dgn blog. ini pun bertapis.
terlalu ramai mata membaca, terlalu banyak spekulasi dibuat.

"haha.. pompuan sume same.. mane lah pg nye pompuan yg laen skit nieh???!"

satu tamparan hebat bila aku diperkatakan sebegini.
terasa murah. terasa tipikal. terasa bodoh. tp aku rase. mmg aku bodoh.
tak perlu terasa, sbb itu kenyataan. aku bodoh.
tapi sungguh. bertapa diri ini belum dikenali. tak mengapalah.
tuhan, tlg jgn jauh dariku. aku sesat.

aku sedang sakit. food poisoning. ye ke? siapa yg tahu, tahulah.
tp kesannya, dah seminggu. don't worry, aku tak turun berat badan pun.
1g pun tak turun. tp pening yg sentiasa. tambah dgn kemurungan.
mestilah makin teruk. bukan?

tidak jgk. depan fmly dan kwn2,bila berjumpa depan2, aku masih ketawa riang.
mungkin buat masa ini aku suka bersendiri, walhal perlu dielakkan.
tapi apa nak jd dgn aku? dah hampir 2 minggu... yes.

aku kena bangun. tp mcm mana? di mana? utk apa aku bgn?
ok. utk diri sendiri. utk keluarga. ahhh... tahun ni dah disember.
bila aku sekilas terpandang kalendar, baru aku sedar, hampir tamat 2009.
tahun apakah ini utk aku? it is not so bad, or so good either.
jd blhlah aku katakan 2009 - roller coaster year.

minggu depan aku dah mula final exam sem 6.
tp dgn keadaan terus begini? apa aku harapkan? 2.00 je? hell no.
hati aku dah terlalu numb, heartless. tp ke arah yg negatif utk diri sendiri.
aku jd tak fikirkan masa depan. tak fikirkan benda tu buruk.
mane pergi kesedaran semua tu? entah. tlglah.
kalau aku terus begini, mmg aku akan gagal. mati ditelan bumi.

geli hati aku. mengingat apa yang terjadi 2009 ni.
yg baik. aku ingt aku rindu shahli.. aku tak lupa kejutan terbesar 2009 tu.
thanks again shahli, zaid, nora. aku ingt, ttm masak steak utk aku.
aku ingt, akid, ayak, nora bwk aku ke look up point. aku ingt lg, finaz.
bwkkan mcm2 hadiah utk aku dr russia. thanks babe. aku ingt.
bday aku pun seronok. cukuplah dgn apa aku dpt...

yg buruk. aku difitnah. diserang. di blog sendiri. bertubi - tubi.
tp, aku tahu, tu bukan kerja seorang saje. salah seorang gadis tu, sungguh.
kau mengata aku tapi kau lagi murah. bodoh! ingat tuhan juga.
aku kata salah seorang, aku tak kata siapa, jd jgn cepat melatah.
lagi sadis, kalian tak kenal pun aku sebenar - benarnya. jumpa tak pernah.
tp sebab seorang lelaki je kan mcm2 tuduhan aku kena?

yg buruk. aku terpaksa buat operation mata sbb infection. sakit.
aku sakit telinga berminggu - minggu. sakit. pointer sem 5 aku turun.
mendadak. abah finaz & sherry pergi meninggalkan dunia. al fatihah.
eyann yg baik juga meninggalkan aku. takziah. sedih.
tp biarlah... life goes on. aku ok. selagi aku masih hidup ni.
maksudnya aku masih mampu. bukan?

sudahlah. hampir 8am. doakan aku selamat ke UIA gombak.
ini 1st class aku di sana. aku drive sendiri walaupun aku tak larat.
ah. mungkin mental je lemah. tak ape.
new ppl! here i come...

Allah, plz blessed me. tq.


kris dayanti
wanita biasa.

aku ini Wanita Biasa
Bisa Sakit Luka Karena Cinta
Dingin Sepi Kerap Menyapa
Air Mata Jatuh Lukisan Raga
Kadang ku Kuat Setegar Karang
Kadang ku Rapuh Lemah Liar Merana
Maafkan Aku Bila Hasratku Keliru
Sulut Gairah Jiwamu
ku Yang Dosakan Cinta Kekasih
Kekasih Hatiku Maafkan Aku
aku Wanita Biasa
Dingin Sepi Kerap Menyapa
Air Mata Jatuh Lukisan Raga
Kadang ku Kuat Setegar Karang
Kadang ku Rapuh Lemah Liar Merana
Maafkan Aku Bila Hasratku Keliru
Sulut Gairah Jiwamu
ku Yang Dosakan Cinta Kekasih
Hatiku Maafkan Aku


No comments:

Post a Comment