Sunday, September 27, 2009

tak suka, dan benci




MALAS nak update blog. sbb leteyh + ngantok.
esok ade kelas pagi2 lg. tp kan. alang2 tgh geram.
sbb ade perasaan x diundang dtg, meh sini nak ckp terang2.
tak terang lg pergi pasang sportlight bebnyk ok.


TAK SUKA
org yg suruh aku jd diri sendiri, tp die tuh yg dah lupa diri. hilang diri.
sdngkan aku mmg jd diri sendiri, cuma aku perbaiki diri.
nak taw 1 bnde? aku bangge jd diri aku sebenarnye.

TAK SUKA
org yg budget die baik sgt lah. budget die tuh bagus sgtlah.
tp terang - terang kau pun benci aku. kutuk aku.
skodeng aku memanjang. ishhhh...
x berubah - ubah. ingt dah insaf. mengong~


BENCI.
semua pun dah maklum. sy benci lipas kan.
maaflah. semlm + hari ni je ade lebeyh 12 ekor tekorban.
innalillah~

BENCI.
dan dr dlu lg. bad habit jgklah kan. aku mmg pntang.
org ade bnda / brg same cam aku. cam beg ke, bantal ke, ape ke,
yg sejibik sejibun. mmg aku x akan pakai dah bnda tuh.
mmg tak ske. nak buat mcm mane. kecuali... bnda yg mmg x leh elak.
cthnye. berjuta kot org ade tudung / shawl hitam.
gediklah aku kalo x nak pakai jgk.

BENCI.
makanya dr perangai atas ni, aku pantang org nak tiru aku.
tak kesah tiru gaya aku menulis ke, gaya aku berckp ke, PANTANG.
lg cam hampeh kalo ko yg tiru aku ni, org yg mmg anti aku.
and, yg hilang diri sdiri jgk tuh. HOI. benci lah perangai ko tuh.
diulangi. tak payah terhegeh - hegeh nak tiru aku sgt.
tayah ssh payah nak buat / dptkan ape semua yg aku ade.


sbb ape. sbb. skali lg aku tegaskan. hidup aku biaseee je. biaseee sgt. aku sdiri pon. biaseee teramat lah sgt. makanya. bodowla kalo ko tiru. bodowla ko sebok nak skodeng manjang. bodow jgkla ko lupa diri. bodow jgklaaa ko nak cari salah aku je, tp, ko jgk nak jd cam aku.


jd. tlglah. stop pretending. stop being copycat. stop being a drama queen. mmg stupid dam-dam la nak buat aku berdose je kan. nak marah ko manjang, buat darah tnggi je aku. plz ye. jgn tiru aku. jgn jd diri aku. n jgn budget ko bagus or kenal aku sgt. pdhal ko skit pon x kenal aku. btw, see, aku x perfect pon. kalo marah. marah jgk kan. ok? terima kasih.


owhhh ye. b4 terlmbt. nak ckp skit, just, repeat blk ape yg ko ske ckp. "be urself". haa. aku ckp blk dkt ko. ok? ko tu lg perfect la. ko tu yg kene blaja trime diri seadenye. and, poyooonyeee ko. kalo ko depan aku aku bwk cermin. biar ko nmpk dlm cermin tu diri ko.


mintakkk maaf la kalo trase. tp, sape mkn tomato terase masamnye.

sekian.




No comments:

Post a Comment