Wednesday, January 12, 2011

pathetic gile

assalamualaikum. haluuu!

yes, permulaan 2011 aku pathetic gile. wuwuwu. T___T eh bkn permulaan lah, start november 2010 lagi. bkn nak salahkan takdir, nak salahkan tuhan ke ape. NO. it just aku nak luahkan je. salah aku sendiri btw.

yg buruk tu dari aku, so siape-siape tak yah terase kalau aku termarah ke terkasar bahase ke, time bahase lemah lembut tapi terase jgk, minta maaf. korang je yg salah fhm, niat aku bkn camtu pun. so thats mean, yg buruk tu dr aku je. jd jgn risau ttg aku ckp yg buruk tu dr korang. not even close.

nak menangis pun tak gune. bukan leh jd emas pun. or bukan terus jadi shah rukh khan pun. nak kongsi dgn org lain pun kadang, org lain tu yg terase bahang ke-malang-an aku plak. siap ade org kutuk belakang lg ckp menangis tu lemah.

waklu. aku tahan marah, then aku nangis, kire kuat lah tu. sebab aku tahan nafsu marah aku. aku nangis sorang je. tak susahkan ko pun. buekkk :P

heyyaaa. ape lg mau jadi eh? cam x de motif je hidup. wawawa. serabut seyh. ape ingt aku ta ingt tuhan ke? tuhan lagi tahu.

satu-satu benda kecik yg buruk jd. nape tak kasi bende besar terus, terus terguling masuk tsunami mati terus. senang ha. pftt.

betullah org cakap ' kau ckp senanglah. try kau kene' . tapi yerla, at least org tu sedapkan ati kte, dgr keluhan kte. kte nak marah die plak hapekejadah? muahaha.

lagi satu. ble kau betul-betul jatuh kan. kau akan dgr rakan kau ckp, dont give up and so on. itulah yg termampu mereka lakukan. tu je. so kau kene lah pandai sendiri nak hidup! ok! redah je.

lagi 1 yg best. time tu kau nampaklah sape hitam sape putih. dan kau nampaklah kelemahan diri kau sendiri time susah. :)

chaw!

No comments:

Post a Comment