Sunday, January 9, 2011

2010 --- friends, buddies, dudes.

assalamualaikum. hye selamat malam, sakit mental aku baru pas tgk AJL. cett. cam hampeh je semuanye. i mean like, semuanye lah. cam hambar, but yar, i know everyone did a hard work. eceh, cam aku producer je. pftt. so malam ni, overall rewind balik ttg 2010.

2010, aku paling touching open house aku la. ramai gileeee datang, and yg aku touching terharu sbb kawan2 aku ramai dtg. selalunye muke kwn2 mama abah je. ni kwn2 aku pun ramai gile, mmg pergh, tak terlayan n serba salah ak rase. tp aku happy gle die org dtg. those yg cam ak ingt ta dtg, pun dtg. mmg thank you sesgt sgtlahhh korang! :)

friends, buddies, dudes. korang je la aku ade. dah sape lg instead of fmly, bf, enemies? haha. so sape2 yg gedik2, pastu rase x nak kwn dgn aku, nk kate ak poyo, kampung or bajet bandar, blh blahhh. sbb ble ko bla x de la aku sakit hati pk. ramai lg kawan aku ade. alhamdulilah ;')




family BFF aku pun dtg rumah buat pertame kalinye. dah 9 tahun kawan, baru dtg!
balik2 aku gi rumah die. nasib bek lah kawan bek, kalu tak, merajuk da. HAHA
and aku happy adek die skeee mkn muffin aku :) thank you awak!


auntie as ni jiran lame aku. time aku duk sarawak, skola rendah. die jmpe aku dkt FB.
then die add aku, aku pun cam over excited n ajak die dtg rumah. dulu aku besar anak die.
sekarang aku da besar drpd die. cuma aku tak kawin lg. haha. :)


ini lagi la aku terharu gak. abg kodok + abg chot. die org ni STAFF BERNAMA. perghh.
aku budak praktikal je an, so ble studio director + production assistant dtg, mmg terharu la.
die org ni la antare yg friendly and ta de buli korang kejam2, anggap cam member je :)


kengkawan kolej aku termasuk lecturer + tutor okayyy!!! gile ah. excited aku :)
walaupun cam sedih jgk nora, salghee, ta dpt dtg. tskk.


kawan Melawati pun ade. huaaaaaaa. syiok2 banyak sekolah ni. thee.


ini kawan-kawan yg aku baru kenal tahun 2010. ni kumpulan gf-gf la. haha.
walaupun jarang jmpe, tp kte org kepoh je dkt FB as - PBB (persatuan bini-bini) HAHA
yg kiri skali ni da nak kawin weyh bulan 2 nih! alhamdulilah :)


kawan MRSM. pergh yg ni lg aku ta sangke dtg esp ainaa & ili!!!! skeee gleee.
walaupun geng d12 aku sorang pun ta de. tskkk. ta pe. ape pun thank you korang!


haha. ni nora. kte org jmpe ni pun pas bape lame x jmpe kot.
name je 1 kolej. tp masing2 lain2 bidang, so bz & timing tak same la. thank u 4 eberything!


ha ni lah geng d12 MRSM tuh tp mmg kte org tak penah cukup gather sume 12 org.
sorang dkt Russia, NZ, aussie, Tganu, Penang, Perak, JB, Seremban. tskk.
but die org je lah sebab aku bertahan dkt hostel dlu :)


naiya & finaz. naiya dgn rumah aku dkt je, tapi pun jarang jmpe. tskkk.
finaz lagi jarang so ble die blk mlysia mesti aku tdow umah die! :)
die org ni paling baik dlm d12. cam untung gle if korang dpt bini cam die org!


kolej plak, aku happy sbb geng RED WHITE STUDIO aku nih bolot 9 dr 10 piala time FYP.
FYP -final year project. bape kte org habis? ade lah lebih 5K tak silap utk short film.
tapi, korang tak tahu ssh payah kte org papa kedane. hahahaha. tp tu semua suwettt :)


ni plak time VIVA memule awal tahun 2010 utk short film jgk. 1st time aku pakai dress.
and ade jgk shit happened that night, but skrng aku happy dgn shit tuh. ade hikmahnye~


bowling college. - DONT RABA RABA group. cam hape je bunyi kan, hahahahahaha.
tp menang gak. wakakaka. happy :)


and kawan aku yg cute-mute ni kawin, aku happy gileeee utk die.
die org sesame belajar dkt aussie :)


well banyak lagi actually. kawan-kawan aku. mmg sume gegile. ingat muke aku innocent, aku kawan dgn org bebaik je ke? haha. aku kawan dgn sume org yg hati baik, tak kisahlah luaran or perangai die camne. lain org lain care.

open minded, nasihat ape yg patut, contohi ape yg elok. relax sudeh. just, i really wanna thank you for everyone yg sudi jd kawan aku & terima aku seadanya & tlg ingatkan aku bile aku salah, bile aku lupe, bile aku riak, bile aku tak waras. thank you soooooooo much.

may all of u have a good life, this year and all ur life. take care. i love you!


p/s: 77 - 1st time tgk dkt FB, terus suke tgk berkali-kali senyap senyap. "cantiknye die". gf kpd bf pnye friend. hah. and then cam kenal2, ske bace blog die, and die gile2 tp gune rasional. plg best die pun sempoi, and pelik cam aku. baik, then, die cam think before u talk, a lil bit matured, and selalu ingtkan aku dekat tuhan. nice to know u. :)

No comments:

Post a Comment