Tuesday, March 1, 2011

hindustan hey! bollywood hey!

assalamualaikum wbt. XD

rasa nak menari-nari! haha. tengah dengar lagu hindustan. wuhuuuuuuuuu. alah mengaku je lah, aku memang enjoy dgr lagu hindustan. org sekarang ni selalu nak ejek kalau kita tengok cita tamil ke, hindustan ke. eleh cam tak pernah tengok! buekkk :P

sebenarnya macam biasa lah, banyak masa buat apa yang patut dekat rumah. then hari ni tadi terasa nak kemas rak CD. huwaaaaa. koleksi hindustan ku! haa, camni laaa, tu aku kata, aku layan je semua jenis lagu, tak kisah lah nasyid, rock, bob, pop, ikut suka hati aku. hehe.

actually dulu time darjah 3-darjah 5 la aku paling gila HINDUSTAN. sebab dulu pindah sarawak, so kita orang jiran-jiran memang rapat. sebab kami jauh dari sedara mara kan, tentera, memang pindah-pindah. so, memang dari jiran tu lah aku suka sangat hindustan. terikut habis!

cerita baru kuar je, aku nak. abah ada outstation gi KL je, aku kirim VCD hindustan! abah bawa balik 5 terus, waaaaaaaa, syok gila :D lepas tu surat khabar, majalah HELLO, semua aku gunting, kumpul gambar artis bollywood, kira macam buku sticker la. just aku kena gunting sendiri, tampal sendiri, and tulis nama. adalah lebih 3 buku yg 120ms buku sekolah tu aku dah kumpul! tapi dah hilang. :(


THEN TADI KEMAS RAK CD! AKU USHA LAHHH KOLEKSI VCD HINDUSTAN!
DAH SIKIT LAAAAA. MANE HILANG??? WAAAA :(


tinggal ni jer weyh. patutnya berderet lagi!
eh belakang tu ada makhluk mencapub!

ZOOM IN makhluk berkenaan ...


SUGAR GEMOKKK!


yang cite SHAH RUKH KHAN (SRK) berlakon tinggal 10 je!


yang bukan SRK ada 19 CD je! waaaaa.


haaa, ni top 6 pilihan aku!

TAAL. DHADKAN. KYA KEHNA. KUCH KUCH HOTA HAI. JOSH. KABHI ALVIDA NAAA KEHNA.




mane CD aku lagiiiiiiii...


MAAN! HUM DIL DE CHUKE SANAM! BIWI NO 1! maneeeeeeee. DIL KYA KARE? sobbb. menci aaaa. MJSE DHOSTE KAROGE? mane mane. KAHO NA PYAR HAI! HAR DIL JO PYAR KAREGA! banyak lagi. aku rasa adalah lebih 30-40 CD lg hilang!

nasib lah. camni lah bila ko jadi anak tentera. memang banyak benda hilang bila kau pindah randah. tadi tanya gak mama, mama, mana lagi CD hindustan? mana mama tau. sobbb.

sekarang aku dah jarang tengok hindustan. sebab hindustan sekarang cam tak best lah. serius. aku suka hindustan zaman 90-an. memang best. pelakon dia memang terhebat. pelakon Bollywood sekarang harap je cantik, seksi. tapi tak best.

all time faberet aku mestilah SHAH RUKH KHANNN. gila banyak kali dah dia datang Malaysia, sekali pun aku tak dapat jumpa! :( another top 3 heroes - hitrik roshan, Amir Khan, Salman Khan. Tapi Salman Khan asyik tunjuk body je. Amir Khan plak lately baru makin famous.

Photobucket


kalau heroin, no 1 di hati aku - RANI MUKHERJEE!!! top 3 lain - Ashu (aishwarya rai, Preity Zinta, Kareena Kapoor) Kajol & Juhi Chawla leh la masuk sekali. hehe.

Photobucket


Tapi, korang jangan pandang sebelah mata HINDUSTAN tahu tak? sedangkan aku dulu pun lecturer aku ada suruh galakkan tengok hindustan, sebab tengok action dia orang, camera shots, camera angle, pergghhh. hebat. jangan tak tahu, INDIA adalah antara negara paling banyak menghasilkan filem berkualiti setiap tahun. ahhh, hindustan will always be in my heart :')


No comments:

Post a Comment