Monday, July 19, 2010

sampai Sarawak, terus makan besar


assalamualaikum.

pagi td sy terkecuali dr menunaikan solat subuh, tp sy bgn seawal 7pg. semangat! haruslah, langsung tak packing ape mahu ke sarawak. sy pun bersegeralah packing, sambil on9, packing lg, on9 lg, termenung sana sini, mandi, dan akhirnya siap!

yes, dah siap, touch up tudung sikit! tnggu sy dibawah ye!

on the way to the airport, i fell asleep a few minutes, for a few times. ngee. kesian driver terpaksa drive sorang2, yerlah, dia tnye aku jwb. die diam, aku tidur. haha. sampai airport gile awal, around 1030am.

so aku pun laju bergerak menarik beg, dah mcm time skolah rendah dgn beg roda, ke kaunter check in special utk ATM --jimat mase aku dr que pepanjang nnt. yes yes, aku sedar kelebihan menjadi anak tentera!

aku on9 gune hp, sbb aku mls nak on laptop, then aku lapar. pergilah aku ke McD. sekali kaunter die, dah mcm mega sale pnye que. aku pun beli ice cream je. breakfast aku mmg selalu ice cream '-__-''


comel gile minah kecik nih kan? aku rase nak lepok2 je die. =P
duk dpn aku time aku lepak McD

dlm flight, sejam pertama aku tidur, sejam kedua aku tak boleh tidur. entah. sbb aku sedar kot td aku tidur tersenget2 kepala. aiseh. kantoi tidur buruk.

sampai airport Kuching, abah menyambut aku dgn girang. aku pun girang sbb dr airport terus aku gi beli baju 2 helai. then masuk kem kejap, tgk rumah lame. sebak plak aku rase. sobbb.


ini rumah lame aku, b4 aku pindah KL skrng.
mmg belakang rumah aku pdgn golf. cam best kan.


then abah bwk aku gi hotel Riverside. check in. sekali aku kene campak sorang rupenye. abah uruskan kerja packing die utk saat2 akhir nih. tak kisahlah abah. huhu.

yg penting malamnye abah bwk aku gi mkn, kwn abah, uncle Ah Seng belanje.


patung ni dkt dpn counter check in hotel. sarawak.

aku dduk tingkat 17 drpd 19. woo woo~

inilah biliknye. 2 single bed. more than enough babeh.

aku lepak, siap2, mandi, ready!!!
gi makan yok!

lalu dpn skola lame aku. St mary -- drjh 3,4,5

kiri, uncle yg sudi membelanja makan besar.
kanan, uncle yg sudi meramaikan majlis. ;P


sup shark fin, udang, roti best, sayur midin, ikan terubuk deep fry, pudding
-- perfect la uncle!





dan aku selamat sampai bilik nih sejam lalu kot. perut aku sakit skrng nih. tanda-tanda aku mungkin terpaksa melabur apa yg patut. haha.

esok? aku pun tak tahu lg prog camne. aku ikut je... dan dlm toilet ade penimbang, betullah berat aku makin naik. sobbbb... T__T


No comments:

Post a Comment