Thursday, December 3, 2009

mama gempakkk



u can be my sweet dreammm~~~
or a beautiful nightmare~~~
(hp ku bernyanyi rianggg....)




me ; hello. ye ma, nape?

mama ; akak. mama dah dpt result periksa. hahahaha...

me ; ha. dpt bape ma?!

mama ; hahahaha.... semua A dgn A-

me ; so... pointer?

mama ; hahahahaha... 3.80!

me ; maaaaa??? what daaaaaa???

mama ; hahahahahahaha...

mama ; lawanlah mama kalau hebat... hahahaha





i was like. theeee.
1st sem of Master in Account.
**sumpah sikittt pun xminat account**
3.80??? termsk lect yg x skeee mama tuh?

T____T


in study thingy,
u r the opposite of me, mama.
u're realllyyyyy hardworking.
and i'm, the laziestttt girl.
btw. i am so damn proud of u mama.
go mama go!



mama. cepatlah balik.
anak mama rindu. sudah. poket pun. kering sudah.
tp yg penting rindu mama. huhu.
muahhhh3 mama.


No comments:

Post a Comment